سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساندویچ پانل بتنی

 

ساندویچ پانل های بتنی و کاربرد آن

استفاده از ساندویچ پانل بتنی دارای انواع مختلفی می‌باشد ، استفاده از این ساندویچ پانل به عنوان مصالح کاربردی برای ساخت سازه های مدرن کاربرد دارد ، این نوع سازه یکی از بهترین ها از لحاظ مقاومت و نگهداری می‌باشد.

علاوه بر این موضوع ساندویچ پانل بتنی داری مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و سرما ، عایق صدا و... می‌باشد ، از گذشته استفاده از بتن در سازه های بسیار بزگ کاربرد دارد به همین جهت می‌توانیم به خوبی به این نوع مصالح مدرن اعتماد کنیم.

استفاده از ساندویچ پانل های بتنی در ساختمان سازی سبب می‌شود استحکام سازه بالا برود و در زمان وقوع زلزله بتوانیم به این سازه اعتماد لازم را داشته باشیم ، استفاده از سازه های بتنی امروزه نسبت به گذشته بسیار کاربرد دارد.

ساندویچ پانل بتنی از فوم های عایق ساخت می‌شود ، یکی از معروف ترین عایق به کاربرده شده در ساخت پانل بتنی فوم عایق پلی استایرن می‌باشد ، فوم پلی استایرن دارای خواص زیادی می‌باشد از جمله عایق برودت ، عایق صدا و عایق رطوبت می‌باشد.

ساندویچ پانل بتنی در ساخت ساندویچ پانل های دیواری کاربرد دارد اما در ساخت ساندویچ پانل های سقفی نمی‌توانیم از این نوع پانل ها استفاده کنیم ، به دلیل داشتن وزن تقریبا بالا آن استفاده از پانل بتنی در سقف سبب بالا رفتن وزن سازه ما می‌شود.

به دلیل توزیع بسیار خوب از لحاظ وزن سبب شده است تا سازه هایی که به وسیله پنل بتنی ساخته می‌شوند در مقابل زلزله بسیار مقاوم باشند و وزن آن ها موجب فروریختن سازه نشود.

همچنین شما می‌توانید برای ساخت ، مشاوره و استعلام قیمت سازه های بتنی با گروه مشاورین بانک اطلاعت ساندویچ پانل در ارتباط باشید.

منبع : sandewichpanel.com