سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپ پیش ساخته پانلی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

کمپ های پانلی به دلیل عدم محدودیت در متراژ و ابعاد مورد استقبال بسیاری از پیمانکاران و کارفرمایان قرار گرفته است زیرا در اجرای پروژه های عظیم و طولانی مدت مثل پروژه های نفتی و گازی که فضای زیادی جهت اسکان تعداد زیادی پرسنل نیاز است استفاده از تعداد زیادی کانکس دارای توجیه اقتصادی نیست. کمپ های پانلی دارای ابعاد و متراژی بزرگتر از کانکس ها بوده و به صورت یک طبقه یا دو طبقه با سقف شیبدار طراحی و تولید می شوند. دیواره و بدنه این سازه ها با توجه به قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مختلف و البته شرایط جوی نامناسب مانند سرما یا گرمای شدید و شرجی توسط ساندویچ پانل ها و عایق هایی مثل پلی اورتان، پلی استایرن و یا حتی ترکیب چند نوع عایق همراه با سیمان و الیاف ساخته می شود.

عموما برای اجرای این سازه ها ابتدا اطلاعاتی از قبیل محل اجرا و نوع اقلیم آن منطقه، ابعاد و متراژ مورد نیاز و تعداد پرسنل به شرکت سازنده ارائه می شود تا نوع و ضخامت متریال را بر حسب نوع آب و هوای منطقه طراحی و نقشه اجرایی آن توسط مهندسین مجرب ترسیم گردد.پس از ایجاد زیرسازی و بستر هموار جهت نصب و قرارگیری این سازه ها اقدام به حفر چاه فاضلاب می کنند. در نهایت ابزارآلات و پانل های تولید شده بارگیری و به محل اجرا منتقل شده و شروع به ساخت استراکچر و نصب و مونتاژ پانل ها می کنند و پس از آن اجرای تاسیساتی از قبیل لوله کشی، نصب شیرآلات، سیستم سرمایشی و گرمایشی و دیگر جزئیات انجام می شود. لازم به ذکر است این سازه ها علی رغم بزرگ بودن قابلیت جا به جایی به روش دمونتاژ کانکس و تبدیل سازه به قطعات کوچکتر را دارد.

چرا از کانکس کمپ استفاده نماییم؟

مهمترین دلیل استفاده از کانکس کمپ یکی سرعت بالای ساخت آن می باشد که بیشتر در مناطق صنعتی و کارگاه های ساختمانی و شرکت های نفتی می باشد که برای اسکان نیروی کار نیاز به یک ساختمان پیش ساخته دارند و دومین عامل عدم ارسال جنس برای ساخت و ساز در مناطق صعب العبور می باشد که قطعات کانکس کمپ بصورت برش خورده به محل های مذکور ارسال و توسط تیم متخصص سازنده در مدت زمان کوتاه اجرا می گردد.

کاربرد کانکس کمپ:

در ابعاد و اندازه های با کاربری های مختلف طراحی و ساخته میشوند و کانکس کمپ به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند:
1-کانکس کمپ اداری.
2-کانکس کمپ بیمارستانی.
3-کانکس کمپ مدرسه.
4-کانکس کمپ خوابگاهی.
5-کانکس کمپ جوشی.
6-کانکس کمپ پیچ و مهره ایی.
7-کانکس کمپ کلینیک.
8- کانکس کمپ کارگاهی.
9-کانکس کمپ رستوران.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از کانکس کمپ و سایر سازه‌های پیش ساخته به صفحه مربوطه در سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل مراجعه فرمایید. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم

https://sandewichpanel.com/conex/camp/