سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوم پشم سنگ

 

 

یکی از دلایل محبوبیت سازه های نوین ساندویچ پانل قابلیت عایق بودن آن می‌باشد. در لایه میانی ساندویچ پانل از فوم های گوناگونی استفاده می‌شود اما فوم پشم سنگ به عنوان یکی از نمونه های این لایه عایق، در صنعت بسیار پر کاربرد می‌باشد. ازینرو به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان در این مطلب، عایق پشم سنگ را مورد بررسی قرار دهیم.

فوم پشم سنگ یا به اصطلاح فوم طبیعی متشکل از مواد معدنی، به دلیل سازگاری بالا با محیط زیست مورد توجه سازمان های حفاظت از محیط زیست قرار گرفته است.

مزایا فوم پشم سنگ

·         ضدحریق

·         عایق صوتی و برودتی

·         مقاوم در برابر زلزله

·         قیمت پایین و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی

موارد کاربرد فوم پشم سنگ

فوم پشم سنگ به دلیل عایق صوتی و آکوستیک بودن در ساندویچ پانل های بیمارستان، فرودگاه، اتاق کنفرانس و ... استفاد می‌شود.

همچنین فوم و عایق پشم سنگ در ساخت کانکس، اتاق های پیش ساخته و اتاق های حمل بار از جمله اتاق حمل بار یخچالی نیز کاربرد دارد.

ساندویچ پانل پشم سنگ

پانل ها در انواع ساندویچ پانل پشم سنگ دیواری و ساندویچ پانل پشم سنگ سقفی تولید می‌شوند.

عموما در ساندویچ پانل پشم سنگ پس از تزریق فوم به داخل آن به منظور عملکرد بهتر و افزایش طول عمر آن در دو طرف ساندویچ پانل از عایق پلی یورتان استفاده می‌شود؛ که این امر علاوه بر افزایش طول عمر سازه، مقاومت آن را افزایش داده و موجب جا افتادن بهتر ساندویچ پانل ها در هنگام نصب  و همچنین افزایش سرعت اجرا می‌شود.

زمانی که هر دو طرف ساندویچ پانل پشم سنگ توسط پلی یورتان پوشیده می‌شود؛ از ورود حشرات، رطوبت و ... به داخل ساندویچ پانل جلوگیری می‌کند.

 

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ

این نوع از پانل ها به دلیل کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به عنوان گزینه ای برای ساخت و ساز ارزان به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است که قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ  به عوامل مختلفی از جمله متراژ بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار و قیمت ارز نمیتوان قیمت مشخصی از آن ارائه کرد.

منبع: بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل

 جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عایق پشم سنگ، انواع ساندویچ پانل پشم سنگ و دریافت لیست قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ به سایت ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.