سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وانت کارا دو کابین

همانطور که در مقالات قبل ذکر شد وانت های کارا در دو مدل وانت کارا تک کابین و وانت کارا دو کابین قابلیت تولید دارند و مشتریان براساس کاربری که دارند و بسته به بارهایی که قصد حمل آنها را دارند بایستی نسبت به خرید هر یک از آنها اقدام نماید.در این مقاله قصد داریم یکی از وانت های معروف به نام وانت کارا دو کابین که محصول گروه خودروسازی بهمن است را به شما معرفی نماییم.

وانت کارا دو کابین نوعی از وانت های کارا است که به دلیل دارا بودن به مزایایی مانند قیمت مناسب و عملکرد و کارایی بسیار بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. وانت کارا دو کابین همانطور که از اسم آنها مشخص است متشکل از دو کابین هستند و این تنها تفاوتی است که این وانت ها با وانت های کارا تک کابین دارند وگرنه از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری زیادی به وانت کارا تک کابین دارد و تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند در تعداد کابین های آنهاست.

قدرت موتور وانت کارا دو کابین همانند وانت کارا تک کابین 112 اسب بخار و میزان گشتاوری آن 171 نیوتن متر است.وزن خالص وانت کارا دو کابین 1330 وظرفیت حمل بار آن 600 تن است. لذا برای جابه جایی بارهای سنگین به مکان های دیگر گزینه مناسبی است.همچنین ظرفیت وانت کارا کارا دو کابین 4 سرنشین است و این یکی از مزیت های وانت کارا تک کابین نسبت به وانت کارا دو کابین است.

مشخصات فنی وانت کارا دو کابین

موتور: چهار سیلندر خطی، 16 سوپاپ، تزریق چند نقطه ای

حداکثر قدرت:112 اسب بخار

حداکثر گشتاوری:171 نیوتن متر

سیستم سوخت رسانی: انژکتور

حجم موتور:1999 سی سی

استاندارد آلایندگی:یورو 5

جعبه دنده: نوع جعبه دنده:5 دنده دستی

کلاچ: تک صفحه ای با فنر دیافراگمی

مکانیزم کلاچ: هیدرولیک

سیستم ترمز جلو: دیسکی

سیستم ترمز عقب:کاسه ای(سیستم خود تنظیم شونده)

ظرفیت سرنشین:4 نفر

سایر تجهیزات:مجهز به سیستم تهویه مطبوع،کمپرسور مکانیکی با گازR134A

ایربگ(راننده+سرنشین)

قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل

دارای سیستم ضد سقت ایموبلایزر

جنس و رنگ تودوزی: پارچه ای-خاکستری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وانت کارا دو کابین می توانید از طریق شماره تماسهای مرتبط با ما در ارتباط بوده و از کارشناسان فروش ما اطلاعات مرتبط در این زمینه را دیافت نمایید.