سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوله مرغداری با ساندویچ پانل

ساخت سوله مرغداری به جهت اینکه با پرورش طیور سر و کار دارد و باتوجه به اهمیت بالای حفظ سلامت طیور؛ براساس اصول و قواعد خاصی می‌بایست طراحی و ساخته شود. به طور مثال از جمله مواردی که دراین رابطه می‌توان مطرح کرد: تهویه مناسب و مطبوع، شرایط دمایی مناسب، عایق حرارتی و رطوبتی مطلوب، محیطی ایزوله و بهداشتی، فضایی با حداقل ستون که برای تعبیه تهویه ها و رفت و آمد ماشین آلات مزاحمتی ایجاد نکند.

از اینرو کارفرماها به دنبال ساخت سوله مرغداری با حداقل هزینه و تمامی شرایط ذکر شده هستند. همانطور که می‌دانید روش‌های ساخت سوله در دنیای مدرن امروزی متحول شده و روش های سنتی کاربردی به آن صورت ندارند. بنابراین باید به دنبال روش جدیدی باشیم که علاوه بر اینکه ساخت سوله مرغداری با تمامی ویژگی های بالا را ممکن می‌سازد؛ کمترین هزینه ساخت و اجرا را نیز داشته باشد.

بنابراین با توجه به موارد بالا پیشنهاد ما ساندویچ پانل های پیش ساخته است که در ساخت سوله کاربرد قابل توجهی دارند و امروزه استفاده از ساندویچ پنل ها در  انواع سوله صنعتی،کارگاهی، پرورش قارچ و...دیده می‌شوند.

ساندویچ پانل مناسب برای ساخت سوله مرغداری، ساندویچ پانل گالوانیزه است که در قسمت خارجی آن ورق گالوانیزه شیبدار و در لایه میانی آن فوم پلی یورتان به عنوان عایق استفاده می‌شود.

ویژگی های ساندویچ پانل سوله مرغداری 

عایق مناسب حرارتی و رطوبتی 

سوله مرغداری باید از نظر حرارتی و رطوبتی در شرایط مطلوبی باشد و به گونه ای نباشد که قسمتی از آن سرد و قسمتی از آن گرم باشد . بنابراین می‌بایست در سر تا سر فضا از دمای یکسان و مطلوبی برخوردار باشد. همانطور که می‌دانید ساندویچ پنل‌ها به عنوان یکی از مصالح ساختمانی عایق به شمار می‌روند لذا بهترین نوع عایق حراتی و رطوبتی در سوله مرغداری به شمار می‌روند.

ایزوله و بهداشتی بودن 

بهداشت سوله مرغداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا مصالحی که برای ساخت سوله مرغداری استفاده می‌شود باید از نظر بهداشتی در وضعیت مناسبی باشد و بتوان آن را به راحتی تمیز کرد. 

پانل های ساندویچی به واسطه ورق گالوانیزه در لایه رویی به راحتی تمیز و شسته می‌شوند.

قیمت مناسب و هربنه 

اگر به دنبال ساخت سوله مرغداری با کمترین هزینه هستید، ساندویچ پانل‌ها بهترین گزینه هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه  با ساخت سوله مرغداری با ساندویچ پانل به وبسایت پانل آنلاین مراجعه نمایید.