سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار

 

اتاق حمل بار، اتاق هایی مخصوص هستند که بر روی شاسی کامیون ها نصب شده و ویژگیهایی مانند مقاومت، سبکی و عایق بودن را دارند. برای ساخت این نوع از اتاق ها از ساندویچ پانل های دورو که از قبل رنگ شده اند استفاده می شود.عمدتا از ساندویچ پانل 4 سانتی متری به همراه فوم عایق پلی یورتان که یکی از با کیفیت ترین نوع فوم ها است استفاده میشود. برای قسمت کف از ورق های آجدار استفاده میشود و در داخل این اتاق ها سیستم روشنایی وجود دارد.

ساختار ساندویچ پانل

برای ساخت ساندویچ پانل از ترکیب چند لایه استفاده می شود. این نوع مصالح پیش ساخته از دو طرف به دو لایه محدود میشوند و در قسمت میانی آنها عایقی که نرم و انعطاف پذیر است مورد استفاده قرار می گیرد. لایه ساندویچ پانل ها عمدتا از جنس پشم سنگ، پشم شیشه، پلی اورتان و پلی استارین می باشد. ساندویچ پانل ها در دو مدل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری طبقه بندی می شوند.

اتاق حمل بار چه کاربردی دارد؟

اتاق های حمل بار، اتاق هایی هستند که برای جابه جایی مواد غذایی، مواد و مصالح، خودروهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به این موضوع که اتاق های حمل بار کاربردی متفاوت دارند، کیفیت آنها بسیار مهم است. این نوع اتاق های حمل بار خصوصیات متفاوتی اعم از سبک بودن، استحکام و دوام بسیار بالا، عایق بودن در برابر سرما و گرما، مقاوم بودن در برابر رطوبت و ایمنی لازم در برابر فشار، سنگینی و دیگر عوامل  طبیعی دارند که موجب شده اتاق های حمل بار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد.

کاربرد ساندویچ پانل در اتاق حمل بار

همانگونه که گفته شد اتاق های حمل بار تشکیل شده از ساندویچ پانل های دورو پیش رنگ شده به همراه عایق پلی اورتان هستند.اتاق های حمل بار به سیستم روشنایی تجهیز شده است.درب عقب اتاق حمل بار دو لنگه دارد و هر لنگه دارای 3 لولا و یک قفل با ضخامت 18 میلیمتر است. گلگیر، درب بغل بزرگ، جعبه ابزارهای کوچک و بزرگ، پروفیل آلومینیوم بیرون، ورق های آهن در کف و سپر عقب از جمله تجهیزات اتاق حمل بار هستند.